Mijn eerste reis - Reisverslagen van Christian Jamin - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Christian Jamin - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

Mijn eerste grote reis..

En wat voor een! Wat een avontuur. Na jaren van dromen, gaat het dan echt gebeuren.
I'm going down under mates!

17 februari vertrek ik om 13:20 vanaf Schiphol. Ongeveer 48 uur later zal ik in Sydney landen. Hier blijf ik tenminste de eerste week.
Het plan is om de oostkust te verkennen van Sydney naar Cairns.
Hier wil ik zo'n 5 maanden maximaal over doen.

Daarna staat een maandje Nieuw-Zeeland op de planning.
Vervolgens vlieg ik terug naar Sydney om in Australië de spaarrekening nog een maandje aan te vullen.

Tenslotte vlieg ik naar Bangkok om nog maximaal 3 maanden te genieten in Thailand!

Tijdens mijn reis wil ik vooral mezelf ontwikkelen, nieuwe culturen en mensen leren kennen, mijn horizon verbreden en uiteraard genieten en mijn eigen ding doen!


Recente Reisverslagen:

02 Maart 2014

Getting comfortable

12 Februari 2014

Het langverwachte moment nadert..
Christian

Actief sinds 10 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2501

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 05 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: